Forum Wszystko o The Elder Scrolls IV Oblivion Strona Główna
»
Zaklęcia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Formalności
----------------
Regulamin
Art's
O forum
Na luzie
----------------
Rozmowy
Spam
Śmieszne linki
Oblivion
----------------
Jednostki
Kamienie Pieczęci
Mapa
O grze
Ciekawostki
Construction Set
Zielnik
Item'y
Alchemia
Zaklęcia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jotes
Wysłany: Wto 16:31, 31 Paź 2006
Temat postu: szkoła przemiany
Szkoła przemiany obejmuje zaklęcia zmieniające rzeczywistość, takie, jak brzemię, oddychanie w wodzie czy tarcza. Przemiana jest głównym obiektem badań uczonych z Gildii Magów w Cheydinhal. Efekty wizualne tej szkoły mają barwę fioletową.
Atrybut nadrzędny: siła woli
Brzemię
Czar brzemienia tymczasowo zwiększa obciążenie celu. Siłę zaklęcia określa jego wartość liczbowa oraz czas działania.
Brzemienny dotyk (Burdening Touch)
siła: 15 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
Powstrzymujący dotyk (Hindering Touch)
siła: 35 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności:25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard
Obciążający dotyk (Encumbering Touch)
siła: 50 pkt przez 25 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
Przygniatający uścisk (Oppressing Grasp)
siła: 75 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus
Ciężar świata (Weight of the World)
siła: 60 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
Chodzenie po wodzie
Chodzenie po wodzie umożliwia postaci swobodne poruszanie się po powierzchni dowolnego zbiornika wodnego. Siłę zaklęcia określa czas jego trwania.
Morski łazik (Sea Stride)
siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
Oddychanie w wodzie
Oddychanie w wodzie umożliwia postaci pływanie pod wodą bez konieczności zaczerpnięcia oddechu. Siłę zaklęcia określa czas jego trwania.
Oddychanie w wodzie (Water Breathing)
siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Trayvond Redgard
- Ungarion
Otwarcie
Otwarcie służy do otwarcia wybranego zamka. Siłę zaklęcia określa maksymalna złożoność zamka, który zaklęcie to może otworzyć.
Otwarcie bardzo łatwego zamka (Open Very Easy Lock)
siła: bardzo łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard
Pomniejsze pęknięcie zasuwy (Minor Latch Crack)
siła: łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- dostajemy od Volanaro przy zdobywaniu rekomendacji
Otwarcie łatwego zamka (Open Easy Lock)
siła: łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard
Otwarcie przeciętnego zamka (Open Average Lock)
siła: przeciętny
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
- Volanaro
Otwarcie trudnego zamka (Open Hard Lock)
siła: trudny
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Orintur
- Raminus Polus
Piórko
Piórko działa przeciwnie do brzemienia, zmniejszając obciążenie postaci. Siłę zaklęcia określa jego wartość liczbowa i czas trwania.
Zmniejszenie brzemienia (Ease Burden)
siła: 50 pkt przez 240 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Edgar Vautrine
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard
Redukcja ciężaru (Lighten Load)
siła: 75 pkt przez 300 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
Tragarz (Pack Mule)
siła: 150 pkt przez 300 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus
Siła wołu (Beast of Burden)
siła: 250 pkt przez 360 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Borissean
Tarcza
Tarcza chroni postać przez dodanie swojej wartości do klasy pancerza. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.
Ochrona (Protect)
siła: 5% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard
Ochrona innego (Protect Other)
siła: 10% przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard
Obrona (Defend)
siła: 15% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard
Zasłona (Guard)
siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
Tarcza (Shield)
siła: 40% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus
Egida (Aegis)
siła: 50% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Orintur
- Gaspar Stegine
Tarcza błyskawic
Tarcza błyskawic działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed porażeniami. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.
Elektryczna skorupa (Electric Shell)
siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion
Tarcza błyskawic (Lightning Shield)
siła: 20% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
Mur błyskawic (Lightning Wall)
siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
Tarcza mrozu
Tarcza mrozu działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed chłodem. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.
Skorupa mrozu (Frost Shell)
siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion
Lodowa tarcza (Ice Shield)
siła: 20% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
Mniejsza tarcza mrozu (Minor Frost Shield)
siła: 15% przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- dostajemy od Carahil przy zdobywaniu rekomendacji
Lodowcowy mur (Glacial Wall)
siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
Tarcza płomieni
Tarcza płomieni działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed ogniem. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.
Skorupa żaru (Heat Shell)
siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion
- Volanaro
Tarcza płomieni (Fire Shield)
siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
Ognista tarcza (Flame Shield)
siła: 30% przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Orintur
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin