Autor Wiadomość
Jotes
 Post Wysłany: Nie 19:07, 29 Paź 2006    Temat postu: Szkoła iluzji

Szkoła iluzji obejmuje zaklęcia wpływające na postrzeganie świata przez cel zaklęcia. Tradycyjnie szkołą tą zajmuje się filia Gildii Magów z miasta Bravil. Efekty wizualne zaklęć iluzji mają kolor jasnozielony.

Atrybut nadrzędny: Osobowość


Cisza

Cisza jest zaklęciem, które uniemożliwia celowi wypowiadanie jakichkolwiek innych zaklęć. Jej siła określana jest przez obszar i czas trwania.

Uciszenie (Hush)

siła: na 10 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus

Wyciszenie (Mute)

siła: na 15 stóp przez 15 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus

Milczenie (Silence)

siła: na 15 stóp przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
- Gaspar Stegine


Demoralizacja

Demoralizacja zwiększa ochotę celu na ucieczkę. Siła tego zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu zaklęcia.

Dotyk strachu (Touch of Fear)

siła: do poziomu 3 przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Głos grozy (Voice of Dread)

siła: do poziomu 5 przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus

Spojrzenie strachu (Fearful Gaze)

siła: do poziomu 7 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus

Chwyt grozy (Grasp of Terror)

siła: do poziomu 20 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus

Przerażająca prezencja (Terrifying Presence)

siła: do poziomu 17 przez 30 sekund
cel:na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Raminus Polus


Inspiracja

Inspiracja działa przeciwnie do Demoralizacji, zmniejszając ochotę celu na ucieczkę. Określana jest również przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.

Natchnienie (Inspiration)

siła: 25 pkt przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Dotyk natchnienia (Inspiring Touch)

siła: 25 pkt przez
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Bohaterski Dotyk (Heroic Touch)

siła: 50 pkt przez 60 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Volanaro

Bohaterstwo (Heroism)

siła: 50 pkt przez 45 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Delphine Jend


Kameleon

Kameleon to zaklęcie, dzięki któremu nasza postać pozostaje trudniejsza do wykrycia, jednocześnie mogąc wykonywać różne czynności. Siła kameleona określana jest przez wartość procentową i czas trwania.

10 (Shroudwalk)

siła: 15% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

Kameleon (Chameleon)

siła: 25% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus

Cień (Shadow)

siła: 50% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Ita Rienus

Maskowanie (Cloak)

siła: 75% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean


Niewidzialność

Niewidzialność czyni postać niewykrywalną do momentu wykonania jakiejś czynności (otwarcia drzwi, podniesienia przedmiotu, ataku etc.). Siła niewidzialności określana jest przez czas trwania.


Cienisty kształt (Shadow Shape)

siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus

Martwe oblicze (Deathly Visage)

siła: na 35 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

Postać ducha (Ghostwalk)

siła: na 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus

Widmowa forma (Spectral Form)

siła: na 120 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Ita Rienus


Nocne oko

Nocne oko jest zaklęciem umożliwiającym widzenie w ciemności (obraz ma wtedy kolor jasnoniebieski). Siła zaklęcia określana jest przez czas trwania.

Oczy zmierzchu (Eyes of Eventide)

siła: na 15 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend
- Ungarion

Oczy północy (Eyes of Midnight)

siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus

10 (Void Gazer)

siła: na 150 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar


Paraliż

Paraliż unieruchamia cel zaklęcia na określoną ilość czasu, uniemożliwiając wykonanie jakiejkolwiek czynności. Siła zaklęcia określana jest przez czas trwania.

Zesztywnienie (Debilitate)

siła: na 3 sekundy
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus

Unieruchomienie (Immobilize)

siła: na 7 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus

Paraliż (Paralyze)

siła: na 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean

Szał

Szał zwiększa ochotę celu na atak. Siła zaklęcia określana jest przez maksymalny poziom celu, obszar i czas trwania.

Szał (Frenzy)

siła: do poziomu 5 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Dotyk szału (Touch of Frenzy)

siła: do poziomu 6 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Wściekłość (Rage)

siła: do poziomu 10 przez 40 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Dotyk wściekłości (Touch of Rage)

siła: do poziomu 18 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend


Światło

Światło roztacza wokół celu jasną aurę o zróżnicowanym natężeniu. Siła zaklęcia określona jest przez natężenie zaklęcia i obszar jego działania.

Iluminacja (Illuminate)

siła: na 10 stóp przez 90 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Światło gwiazd (Starlight)

siła: na 20 stóp przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend
- Edgar Vautrine
- Ungarion

Światło księżyca (Moonlight)

siła: na 30 stóp przez 120 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Światło świecy (Candlelight)

siła: na 40 stóp przez 180 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus

Światło pochodni (Torchlight)

siła: na 50 stóp przez 240 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus

Światło dnia (Daylight)

siła: na 60 stóp przez 480 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine


Urok

Urok jest zaklęciem, dzięki któremu zwiększa się nastawienie danego NPC do postaci. Siła zaklęcia określona jest przez obszar, siłę i czas działania.

Kuszący wzrok (Alluring Gaze)

siła: 12 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Omamiający dotyk (Beguiling Touch)

siła: 12 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Selena Orania

Urzeczenie (Captivate)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- dostajemy od Kud-Ei przy zdobywaniu rekomendacji w Bravil

Hipnotyczny chwyt (Mesmerizing Grasp)

siła: 25 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend

Uwodzicielski urok (Seductive Charm)

siła: 24 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Orag gra-Bargol

Olśniewająca prezencja (Enthralling Presence)

siła: 24 pkt na 20 stóp przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Volanaro

Głos uniesienia (Voice of Rapture)

siła: 36 pkt na 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus


Zawładnięcie stworem

Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad daną istotą (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie). Siła zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.


Zawładnięcie stworem (Command Creature)

siła: do poziomu 2 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte

Władczy dotyk (Commanding Touch)

siła: do poziomu 3 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte

Dominujący dotyk (Dominating Touch)

siła: do poziomu 6 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Athragar
- Borissean

Dominacja nad stworem (Dominate Creature)

siła: do poziomu 9 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Athragar
- Aurelinwae


Zawładnięcie humanoidem

Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad NPC (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie). Siła zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.

Zawładnięcie humanoidem (Command Humanoid)

siła: do poziomu 2 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte

Dominacja nad humanoidem (Dominate Humanoid)

siła: do poziomu 9 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Athragar
- Selena Orania

Wola Sithis (Will of Sithis)

siła: do poziomu 6 przez 25 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

No stoi. Jest to żetelnie zrobiony temat!


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group