Autor Wiadomość
Jotes
 Post Wysłany: Wto 16:50, 31 Paź 2006    Temat postu: szkoła przywrócenia

Przywrócenie jest szkołą "białej magii", obejmującej zaklęcia lecznicze, przywracające utracone współczynniki, ale wspomaga i walkę przez różne premie i absorpcje. Przywrócenie to domena magów z filii Gildii Magów z Anvil. Efekty wizualne przywrócenia mają barwę niebieską.

Atrybut nadrzędny: siła woli

Absorpcja inteligencji

Absorpcja inteligencji wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja inteligencji (Absorb Attribute: Intelligence)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja kondycji

Absorpcja kondycji wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja kondycji (Absorb Fatigue)

siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Thaurron


Absorpcja many

Absorpcja many wysysa energię magiczną z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja many (Absorb Magicka)

siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Gaspar Stegine


Absorpcja siły

Absorpcja siły wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja siły (Absorb Attribute: Strength)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja siły woli

Absorpcja siły woli wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja siły woli (Absorb Attribute: Willpower)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja szczęścia

Absorpcja szczęścia wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja szczęścia (Absorb Attribute: Luck)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Edgar Vautrine


Absorpcja szybkości

Absorpcja szybkości wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja szybkości (Absorb Attribute: Speed)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja wytrzymałości

Absorpcja wytrzymałości wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja wytrzymałości (Absorb Attribute: Endurance)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja zdrowia

Absorpcja zdrowia wysysa energię życiową z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja zdrowia (Absorb Health)

siła: 5 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron

Wysysanie zdrowia (Leech Health)

siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron

Konsumpcja zdrowia (Consume Health)

siła: 20 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Trevaia
- Volanaro

Pożarcie zdrowia (Devour Health)

siła: 40 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Borissean
- Marc Gulitte


Absorpcja zwinności

Absorpcja zwinności wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja zwinności (Absorb Attribute: Agility)

siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja akrobatyki

Absorpcja inteligencji wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja akrobatyki (Absorb Skill: Acrobatics)

siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja atletyki

Absorpcja atletyki wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja atletyki (Absorb Skill: Athletics)

siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja celności

Absorpcja celności wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja celności (Absorb Skill: Marksman)

siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Absorpcja ciężkiej zbroi

Absorpcja ciężkiej zbroi wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja ciężkiej zbroi (Absorb Skill: Heavy Armor)

siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Absorpcja handlu

Absorpcja handlu wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja handlu (Absorb Skill: Mercantile)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Edgar Vautrine


Absorpcja iluzji

Absorpcja iluzji wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja iluzji (Absorb Skill: Illusion)

siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja lekkiej zbroi

Absorpcja lekkiej zbroii wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja lekkiej zbroi (Absorb Skill: Light Armor)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja mistycyzmu

Absorpcja mistycyzmu wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja mistycyzmu (Absorb Skill: Mysticism)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja obuchów

Absorpcja obuchów wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja obuchów (Absorb Skill: Blunt)

siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Absorpcja ostrza

Absorpcja ostrza wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja ostrza (Absorb Skill: Blade)

siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Selena Orania


Absorpcja przemiany

Absorpcja przemiany wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja przemiany (Absorb Skill: Alteration)

siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Marc Gulitte


Absorpcja przywrócenia

Absorpcja przywrócenia wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja przywrócenia (Absorb Skill: Restoration)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja przyzywania

Absorpcja przyzywania wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja przyzywania (Absorb Skill: Conjuration)

siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Absorpcja skradania

Absorpcja skradania wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja skradania (Absorb Skill: Sneak)

siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Marc Gulitte


Absorpcja tarczy

Absorpcja tarczy wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja tarczy (Absorb Skill: Block)

siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Absorpcja walki wręcz

Absorpcja walki wręcz wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja walki wręcz (Absorb Skill: Hand To Hand)

siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja zabezpieczeń

Absorpcja zabezpieczeń wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja zabezpieczeń (Absorb Skill: Security)

siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron


Absorpcja zniszczenia

Absorpcja zniszczenia wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.

Absorpcja zniszczenia (Absorb Skill: Destruction)

siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte


Leczenie choroby

Leczenie choroby leczy postać ze wszystkich chorób, na które cierpi w danej chwili. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.

Leczenie choroby (Cure Disease)

siła: -
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas


Leczenie paraliżu

Leczenie paraliżu zdejmuje z postaci klątwę paraliżu. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.

Leczenie paraliżu (Cure Paralysis)

siła: -
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas


Leczenie trucizny

Leczenie trucizny leczy postać ze wszystkich trucizn, pod których wpływem jest w danej chwili. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.

Leczenie trucizny (Cure Poison)

siła: -
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas


Odporność na magię

Zaklęcie to tymczasowo zwiększa odporność na magię. Jest charakteryzowane przez stopień procentowy i długość trwania.

Mniejsza odporność na magię (Minor Magic Resistance)

siła: 15% przez 20 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Thaurron


Premia do inteligencji

Premia do inteligencji tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do inteligencji (Fortify Intelligence)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse

Większa premia do inteligencji (Greater Fortify Intelligence)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ohtesse


Premia do kondycji

Premia do kondycji tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do kondycji (Fortify Fatigue)

siła: 25 pkt przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Ungarion

Większa premia do kondycji (Greater Fortify Fatigue)

siła: 50 pkt przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Ungarion


Premia do many

Premia do many tymczasowo zwiększa jej wartość maksymalną. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do many (Fortify Magicka)

siła: 30 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Edgar Vautrine
- Raminus Polus
- Ungarion

Większa premia do many (Greater Fortify Magicka)

siła: 60 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Marc Gulitte


Premia do osobowości

Premia do osobowości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do osobowości (Fortify Personality)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia

Premia do osobowości (Greater Fortify Personality)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Trevaia


Premia do siły

Premia do siły tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do siły (Fortify Strength)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol

Większa premia do siły (Greater Fortify Strength)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol


Premia do siły woli

Premia do siły woli tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do siły woli (Fortify Willpower)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Tumindil

Większa premia do siły woli (Greater Fortify Willpower)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Tumindil


Premia do szczęścia

Premia do szczęścia tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do szczęścia (Fortify Luck)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia

Większa premia do szczęścia (Greater Fortify Luck)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Trevaia


Premia do szybkości

Premia do szybkości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do szybkości (Fortify Speed)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Borissean
- Uravasa Othrelas

Większa premia do szybkości (Greater Fortify Speed)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Uravasa Othrelas
- Volanaro


Premia do wytrzymałości

Premia do wytrzymałości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do wytrzymałości (Fortify Endurance)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas

Większa premia do wytrzymałości (Greater Fortify Endurance)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Avrus Adas


Premia do zdrowia

Premia do zdrowia tymczasowo zwiększa jego wartość maksymalną. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do zdrowia (Fortify Health)

siła: 30 pkt przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Selena Orania

Większa premia do zdrowia (Greater Fortify Health)

siła: 60 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Marc Gulitte


Premia do zwinności

Premia do zwinności tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.

Premia do zwinności (Fortify Agility)

siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Isa Raman

Większa premia do zwinności (Greater Fortify Agility)

siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Isa Raman


Przywrócenie kondycji

Przywrócenie kondycji regeneruje utraconą kondycję, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Mniejszy odpoczynek (Minor Respite)

siła: 15 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Większy odpoczynek (Major Respite)

siła: 80 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse
- Tumindil
- Uravasa Othrelas


Przywrócenie zdrowia

Przywrócenie zdrowia regeneruje utracone zdrowie, jednak nie powyżej jego maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Leczenie pomniejszych ran (Heal Minor Wounds)

siła: 10 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- zaczynasz grę z tym czarem

Rekonwalescencja (Convalescence)

siła: 15 pkt
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Duże leczenie ran (Heal Major Wounds)

siła: 25 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Avrus Adas
- Calindil
- Delphine Jend
- Druja
- Isa Raman
- Orag gra-Bargol
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond the Redguard
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Pieszczota Matki Nocy (Night Mother's Caress)

siła: 10 pkt przez 2 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

Większa rekonwalescencja (Greater Covalescence)

siła: 20 pkt przez 2 sekundy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności:
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Leczenie większych ran (Heal Greater Wounds)

siła: 20 pkt przez 2 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Leczenie potężnych ran (Heal Superior Wounds)

siła: 25 pkt przez 4 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Raminus Polus
- Tumindil

Potężna rekonwalescencja (Superior Covalescence)

siła: 20 pkt przez 4 sekundy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas

Leczenie legendarnych ran (Heal Legendary Wounds)

siła: 30 pkt przez 6 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
- Isa Raman
- Tumindil


Przywrócenie inteligencji

Przywrócenie inteligencji regeneruje utraconą inteligencję, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie inteligencji (Restore Intelligence)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse


Przywrócenie osobowości

Przywrócenie osobowości regeneruje utraconą osobowość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie osobowości (Restore Personality)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia


Przywrócenie siły

Przywrócenie siły regeneruje utraconą siłę, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie siły (Restore Strength)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol


Przywrócenie siły woli

Przywrócenie siły woli regeneruje utraconą siłę woli, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie siły woli (Restore Willpower)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Tumindil


Przywrócenie szczęścia

Przywrócenie szczęścia regeneruje utracone szczęście, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie szczęścia (Restore Luck)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia


Przywrócenie szybkości

Przywrócenie szybkości regeneruje utraconą szybkość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie szybkości (Restore Speed)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Uravasa Othrelas


Przywrócenie wytrzymałości

Przywrócenie wytrzymałości regeneruje utraconą wytrzymałość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie wytrzymałości (Restore Endurance)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas


Przywrócenie zwinności

Przywrócenie zwinności regeneruje utraconą zwinność, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.

Przywrócenie zwinności (Restore Agility)

siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Isa Raman


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group