FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
szkoła mistycyzmu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Wszystko o The Elder Scrolls IV Oblivion Strona Główna » Zaklęcia » szkoła mistycyzmu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jotes
Kynval
Kynval



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 19:16, 29 Paź 2006    Temat postu: szkoła mistycyzmu

Szkoła mistycyzmu obejmuje różnorodne zaklęcia, obejmujące zarówno rozpraszanie, odbijanie i wchłanianie magii, telekinezę, jak i wykrywanie życia, czy chwytanie dusz. Szkołą mistycyzmu zajmuje się Gildia Magów w Leyawiin. Efekty wizualne mistycyzmu mają kolor jasnoróżowy.

Atrybut nadrzędny: inteligencja

Absorpcja zaklęć
[link widoczny dla zalogowanych]
To zaklęcie umożliwia wchłonięcie czaru rzuconego na postać. Efekt rzuconego zaklęcia jest całkowicie niwelowany, a zużyta nań mana dodawana jest do many postaci. Siła czaru określona jest przez procentową szansę wchłonięcia czaru i długość trwania.

Potężna absorpcja magii (Superior Spell Absorption)

siła: 20 pkt przez 25 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Gaspar Stegine

Legendarna absorpcja magii (Legendary Spell Absorption)

siła: 25 pkt przez 25 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean


Chwytanie dusz
[link widoczny dla zalogowanych]
Chwytanie dusz to efekt umożliwiający uwięzienie duszy w odpowiednim klejnocie. Jeśli istota zostanie zabita w trakcie działania czaru, a w ekwipunku postaci znajduje się klejnot o odpowiedniej pojemności, dusza zostaje weń uwięziona. Siła czaru określona jest przez długość jego trwania i obszar działania.

Chwytanie dusz (Soul Trap)

siła: przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond the Redguard
- Ungarion

Większe chwytanie dusz (Greater Soul Trap)

siła: przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Agata

Potężne chwytanie dusz (Superior Soul Trap)
siła: na 10 stóp przez 40 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Aurelinwae

Legendarne chwytanie dusz (Legendary Soul Trap)

siła: na 20 stóp przez 60 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean


Odbijanie magii
[link widoczny dla zalogowanych]
Odbijanie magii jest czarem, który sprawia, że zaklęcie rzucony na postać ma na niej zmniejszone działanie, a jego część zmienia swój cel na rzucającego zaklęcie. Siła czaru określona jest przez procentową ilość odbitego zaklęcia oraz długość działania.

Potężne odbijanie magii (Superior Spell Reflection)

siła: 20 pkt przez 25 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Raminus Polus
- Selena Orania

Legendarne odbijanie magii (Legendary Spell Reflection)

siła: 25 pkt przez 25 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Agata


Rozproszenie
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozproszenie zdejmuje wszystkie efekty magiczne działające na postać (nie tyczy się to zdolności rasowych, znaków zodiaku i innych permamentnych efektów). Siła zaklęcia określona jest przez jego moc liczbową.

Mniejsze rozproszenie (Minor Dispel)

siła: 25 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Alves Uvenim

Rozproszenie innego (Dispel Other)

siła: 30 pkt
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alves Uvenim

Duże rozproszenie (Major Dispel)

siła: 45 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alves Uvenim
- Calindil
- Ungarion

Większe rozproszenie (Greater Dispel)

siła: 75 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Agata

Większe rozproszenie innego (Greater Dispel Other)

siła: 60 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Agata
- Volanaro

Potężne rozproszenie (Superior Dispel)

siła: 150 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Raminus Polus

Legendarne rozproszenie (Legendary Dispel)

siła: 250 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean


Telekineza
[link widoczny dla zalogowanych]
Telekineza umożliwia przenoszenie przedmiotów na odległość. Po rzuceniu czaru wszystkie przedmioty w zasięgu będą miały pomarańczowe nazwy. Siła czaru określona jest przez zasięg i czas trwania efektu.

Zdalna manipulacja (Remote Manipulation)

siła: 10 pkt przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond the Redguard
- Ungarion
- Volanaro

Ruch psychiczny (Psychic Motion)

siła: 20 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Agata

Telekineza (Telekinesis)

siła: 30 pkt przez 45 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Aurelinwae

Mistrzostwo ruchu (Movement Mastery)

siła: 40 pkt przez 60 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean


Wykrycie życia
[link widoczny dla zalogowanych]
Wykrycie życia znajduje wszystkie istoty żywe i ożywione w zasięgu działania zaklęcia, otaczając je jasnoróżową chmurą. Siła zaklęcia określona jest przez promień i czas działania.

Pomniejsze wykrycie życia (Minor Life Detection)

siła: na 60 stóp przez 10 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Alves Uvenim
- Calindil
- Edgar Vautrine
- Ita Rienus

Wykrycie pulsu (Detect Pulse)

siła: na 30 stóp przez 65 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

Duże wykrycie życia (Major Life Detection)

siła: na 60 stóp przez 20 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Ohtesse
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond the Redguard

Większe wykrycie życia (Greater Life Detection)

siła: na 60 stóp przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Agata

Krwawe łowy (Bloodhunt)

siła: na 50 stóp przez 150 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar

Potężne wykrycie życia (Superior Life Detection)

siła: na 120 stóp przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Agata
- Raminus Polus
- Volanaro


Legendarne wykrycie życia (Legendary Life Detection)

siła: na 120 stóp przez 120 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Gaspar Stegine


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Wszystko o The Elder Scrolls IV Oblivion Strona Główna » Zaklęcia » szkoła mistycyzmu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group